♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥


♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

[aku & dia] - encik muka ketat vs cik muka slumber



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****

credit to luvvyllashine.blogspot.com

"eh tak balik lagi?"

tanyaku slumber tanpa memikirkan keadaan sekeliling. TAPI malangnya tiada balasan. si empunya diri terus hilang disebalik pintu dengan muka yang susah nak tafsir

"ok fine"

aku menapak dengan muka slumber. peduli apa. muka species  macam tue selalu ja aku hadap. so, itu adalah biasa bagi aku.

asal selisih ja muka ketat. 
asal selisih ja muka kelat.
asal selisih ja muka yang tahap infiniti susah nak senyum
rasa macam syok sendiri pun ada aku beria senyum pada dia
andaian aku, 
"oh semalam sembelit la tue. so patut la ketat semacam ja."

***

Beberapa bulan kemudian

muka awak ketat-ketat pun, masih ada satu sudut dalam hati awak yang boleh buat orang ubah persepsi pada awak.

"tak sangka eh ketat, kelat, kentalnya muka awak tu ada taman bunga dalam hati tue."

kataku sambil memandang tepat padanya yang membalas senyum padaku. kan hensem senyum macam tue. 

"tak rugi pun kalau senyum tue"

balas aku sambil menapak pergi


"Love is not about how much you say ‘I love you’, but how much you can prove that it’s true love."-unknown

0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih