♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

hari-hari pun Hari Ibu



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****



terima kasih puan mama melahirkan saya, susukan saya, besarkan saya, bagi kasih sayang pada saya
segalanya tak mampu diluahkan dengan kata, dengan tulisan
segala pengorbanan puan mama terlalu besar untuk diletakkan nilai
tak mampu saya nak balas ke semuanya
semoga puan mama sentiasa diberi kesihatan yang baik, sentiasa diberi kebahagiaan, sentiasa diberi kelapangan, sentiasa diberi kesenangan, sentiasa di bawah rahmatNYA
aamin

5 Mei 1988 - 5 Mei 2013



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****

tarikh keramat nie
(hyperbola sangat ayat)
terima kasih mama,terima kasih abah
tanpa kalian, tak wujud NUR FADZILAH AMIRAH BINTI ISMAIL
terima kasih atas segala susah payah membesarkan, mendidik, menyayangi, memberi cukup makan pakai pada anakmu ini
tiada apa yang mampu membalas jasa kalian
kakak sayang kalian berdua tahap infiniti
♥♥♥♥♥
urm tarikh nie juga first time jalankan tanggungjawab mengundi
first time memangkah
first time memilih calon


tudia kami sudah
anda bila lagi?
^__^v

lama dan baru di bulan Mei



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****


alright MAY sudah eh
cepatnya masa
bulan May nie ada yang lama, ada yang baru
ya semua tue kan pembelajaran
bulan May nie la cik fadz mengenali dunia
(terima kasih abah. terima kasih mama. tanpa kalian berdua, mana mungkin wujudnya kakak di dunia nie. terima kasih atas semua pengorbanan. akan tiba masanya kakak membalas segalanya nanti)
bulan May nie juga cik fadz akan menjadi pengundi pertama kali
teringin nak merasa memangkah calon yang berwibawa
pertama kali mengundi, pertama kali juga dakwat kekal pada jari
(lama dah tunggu nak jadi pengundi nih. sebelum ni memangkah utk calon MPP ja)
bulan May nie juga mungkin menjadi titik tolak dalam perkembangan karier
bulan May nie juga proses menyesuaikan diri dengan persekitaran baru
mudah-mudahan lancar saja hari-hari cik fadz
amin

^__^v 

post semakin kurang



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****

uih setiap bulan makin menurun hah entry
apa mau jadi maa
ini memang takdanya lah nak jadi blogger tegar
dah berapa kerat ja entry
dah la kerat-kerat, lepas tu entry pendek ja
merapu pulak tuh
heh nampak sangat kekeringan idea di situ
...
okey sekarang dah blurr balik
baik cik fadz stop sekarang
ada rezeki jumpa next enrty
bye
^__^v

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih