♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat yang terakhir di tahun 2011



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

.. salam Jumaat jejaka kacak, gadis comel semua ..
.. Jumaat yang terakhir di tahun 2011 kan ..
.. moga kita isi Jumaat terakhir nie dengan segala perkara yang mendatangkan kebaikan pada diri dan orang lain di sekeliling ..
.. insyaAllah baiknya niat kita, baiklah jugak hasilnya nanti ..
.. tahun 2012 tak lama dah kan ..
.. insyaAllah permulaan yang baik mungkin ..
.. bila nak tahun baru nie, banyak la jugak azam yang semua oarang buat ..
(yang penting, azam 2011 nie dah terlaksana belum?)
.. selamat kejar azam yang dah dibuat ya ..
.. nie cik fadz nak share something ..
.. cik fadz creditkan pada PDH .. 
.. boleh la kita renung-renungkan sempena nak tahun baru Masihi nie ..


Azam dalam istilah islamiknya ialah niat, niatkan apa yg hendak kamu capai pada tahun hadapan.Tunaikan niat itu, beginilah orang Islam berjaya!

Niat ingin membuat baik sudah dapat pahala, dilakukan pula bertambah lagi pahala. Jika berniat membuat jahat tidak dicatat apa-apa tetapi jika berjaya tinggalkan niat jahat itu dengan tidak melakukannya dapat pahala kerana mempertahan diri diripada melakukan kemungkaran.


.. katanya PDH, quote nie beliau dapat masa dengar Forum Perdana Hal Ehwal Islam malam tadi ..
.. mudah-mudahan niat kita tue diredhaiNYA ..
.. insyaAllah ..

^___^


nota kaki : insyaAllah cik fadz dah simpan niat a.k.a azam masa maal hijrah hari tu. :)

5 comment received:

QASEH ALYN said...

btul tue..mudah mudahan...insyallah...

FadzMeera said...
This comment has been removed by the author.
FadzMeera said...

@QASEH ALYN

insyaAllah :)

slmt tahun baru 2012

Woofer Storm said...

slmt thn baru..

#azam tahun lepas pun tak lepas2 lagi..heheee

FadzMeera said...

@Woofer Storm

selamat tahun baru :)
hehehe..apa lg, azam yg sama jgk lah tahun nie :)

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih