♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

kala bulan tidak mengambang



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..
.. cik fadz sedih nie ..
.. plus cik fadz pelik jugak ..
.. sekarang nie kan, siapa yang lupa siapa eh ..
.. dia kata kami lupakan dia ..
.. tapi, bukankah sekarang nie dia dalam proses untuk melupakan kami ..
.. confuse confuse ..
.. urmmm, pelik betul dengan manusia macam nie ..
.. kata-kata tak selari dengan tindakan ..
.. aiyokk sangatlah tidak disenangi di situ ..
.. harap maklum ya ..
.. nie mesti kes senang dengan orang lain, susah dengan orang lain lah kan ..
.. yalah, cik fadz nie sesuai jadi tapak persinggahan untuk dia buang semua yang dia tak suka ja ..
.. manalah sepadan nak bandingkan cik fadz dengan orang lain di sekeliling dia tue ..
.. cik fadz nie just semut merah ..
(perghh, ini dah macam lagu hah. "Aku orang kecil. Engkau orang besar. Engkau ibarat gajah. Aku hanya semut merah")
.. apalah sangat nak bandingkan semut merah dengan gajahkan ..
.. sekali kena pijak, mayat pon belum tentu jumpa hah ..
(yalah, mana nak tau kot terlekat terus dekat tapak kaki gajah tue kan)
.. biarlah apa pun dia fikir ..
.. cik fadz nie masih tetap di sini kalau dia masih perlukan ..
.. terima kasih kamu ..
.. kamu dah mengajar cik fadz supaya banyak bersabar dalam hubungan atas nama kawan nie ..
.. selagi cik fadz mampu, cik fadz ok ja ..
.. sebab cik fadz tahu, akhirnya nanti cik fadz akan diperlukan ..

"That's what a friend is for, when your lost in darkness and searching for the light, to help you through those lonely nights, when everything around you fails just hold out your hand, and i'll come running, that's what a friend is for." 
-Marty Keith-


0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih