♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

perhatian pada pemilik blog semua


.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

.. morning morning ..
.. ^_________^v ..
..senyum lebar lol pagi-pagi ni ..
.. ya lah, perut dah terisi la katakan ..
.. alhamdulillah dah masuk hari ke empat kan puasa ..
.. moga kita teruskan dengan penuh semangat dan kesabaran dalam menahan apa jua dugaan ya ..
.. insyaAllah, amin ..



.. huhuhu, dah berapa hari tak berapa nak online lol ..
(wah, ada ka istilah tak berapa nak online hah? pelik ja hah.)
.. bukan apa, sejak-sejak puasa nie, macam malas sikit lak nak online kan ..
.. tapi, hari nie kira alhamdulillah la nak m'update kat sini ..
.. sebab utama, aku terkejut lol dengan satu berita tu ..
.. "arahan terkini dari kerajaan terhadap pemilik blog !!" ..
.. fuhh, memang terkojut gak la baca tajuk tue ..
.. sampai nak kena scan ic, surat beranak, bil letrik bagai tue ..
.. apa kes hah? ..
.. hahaha, bila baca sampai tang bil letrik tue, sumpah tergelak aku nie hah ..
.. aiyooo, sampai bil letrik pon ada ka? .. 
.. motif? ..
.. hahaha, nak tau motif dia, kena la baca yar ..
.. TQ inchik ben sbb anda suda menceriakan hari saya ..
.. ^_______^ ..


lots love,

0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih