♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

jangan terlalu berharap pada manusia



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****
 

"mmg mule2 aku rase macam xley hiduplah tanpa dya....xcbe xtaw..Allah maha besar"

"yeap n i believe kite akn mencintai orang yang silap dahulu before jumpe yang btol2 kite syg"


"so sis....btol ayat ni "jgn terlalu berharp pda manusia krn manusia itu mengecewekan....jadi berharaplah pde Allah kerne Dye xkn sesekali menghampakan hambanya" "


"pengalaman kn cikgu yg paling b'guna"


"dari pengalaman, kta blajar bngun dri terus jatuh."
 
"belajar jgn salah kn takdir....xsalahkan manusia juge...sbb dri mule lagi kita ade pilihan tuk memilih....so anything happen disbbkn pilihan yg kite pilih...so kne belajar terime"
 

 yeh it's the perfect advice
thank you so much sis
alhamdulillah
sudah lama buang yang keruh ambil yang jernih
anything happen for a reason right
so, i'm just okey sis
belajar untuk terima takdir
belajar untuk jangan salahkan takdir, belajar untuk jangan salahkan sesiapa atas apa yang berlaku
paling penting positifkan diri
itu pemudah segala masalah
macam sis cakap, "kita akan mencintai orang yang salah dahulu before jumpa yang betul2 kita sayang"
yeah i believe with that quote
dan nak tambah sikit,
"sayang pada orang yang sayang kita. bukan kita saja yang sayang dia (bertepuk sebelah tangan tak bunyi). so, that's call true love right?"
setiap orang kan ada jodoh masing-masing yang dah ditetapkan
cepat atau lambat je masa nak disatukan menjadi yang halal
insyaAllah percaturan Allah adalah sebaik-baiknya
 
"jangan terlalu berharap pada manusia kerana manusia itu mengecewakan. jadi berharaplah pada Allah kerana Dia takkan sesekali menghampakan hambaNya"
 
v^__^v


 
nota kaki : alhamdulillah dengan pemberian dariNYA. =) 

2 comment received:

hunnybunny said...

Betul tu...kita hnya merancang, tuhan yg menentukan..tp dlm xsedar, kita yg mencorakan takdir tu..

FadzMeera said...

@hunnybunny

setuju sgt. =)

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih