♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥


♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

kebetulan mungkin kerana awak



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****

awak, oh awak
ya awak tue
kenapa ya awak kena muncul dalam hidup saya
awak yang hilang, awak cakap saya pulak yang hilang
saya pelik la dengan cara awak nie
awak dah ada life baru
teruskan sajalah dengan life baru awak
tiba-tiba ja lah awak nak muncul kan
tue la, datang tak berjemput, pergi tak dihantar
haiyakkk


nota kaki : tapi saya mengaku, saya happy bila awak contact saya. cuma saya kena beringat batas antara kita. tak sangka awak muncul saat saya tiba-tiba terlintas di fikiran pasal awak =)

0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih