♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

pengajaran hari ini




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

assalamualaikum

*****

"Jangan main terjah dan mudah percaya pada sebarangan orang"


okey ini betul2 yang cik fadz dapat hari nie
kalau sebelum ni senang sangat percaya pada orang, mungkin lepas nie kena hati-hati lah
bukan semua yang kita boleh percaya
terutamanya orang yang kita baru kenal
better selidik dulu betul-betul sebelum buat keputusan
baik orang tersebut mahupun sekeliling kita pada masa tue
pesanan untuk diri sendiri, sila jangan main terjah ja
ushar-ushar dulu sebelum memakan diri sendiri
hati-hati, ada yang memerhati
v^__^v


nota kaki : okey realiti hari nie bila depan-depan tengok perempuan merokok dan dikelilingi oleh golongan pengkid. Astaghfirullahaladzim..maaf biar gaji tinggi mana pun nak bagi, saya tak boleh terima. saya tak mampu nak bekerja dalam environment mcm tu. ini bukan isu diskriminasi ke apa ya.cuma saya tak boleh. TQ 

2 comment received:

mizsfatima said...

nak kene selidik dulu dorang nie baru bleh terjah2 kan

FadzMeera said...

@mizsfatima

agk la..
pengalaman hari nie..

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih