♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

tragedi 10.10.10 berulang lagi



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

.. 11.11.11 ..
.. ramainya cik fadz tengok yang update pasal tarikh nie ..
.. mungkin tarikh nie ada makna tersendiri buat mereka ..
.. bagi cik fadz, tarikh nie biasa2 ja ..
.. macam hari2 lain yang kita lalui ..
.. yang istimewanya, alhamdulillah tanggal 11.11.11 jatuh pada 15 Zulhijjah 1432 ..
.. kiranya, tak lama dah la nak melangkah ke tahun baru Islam ..
.. insyaAllah jika diberi nafas untuk teruskan hidup ..
.. okey, so kat sinilah bermulanya kaitan dengan tajuk entry nie ..
.. awal pagi nie, cik fadz dapat satu berita pasal kemalangan maut ..
.. kemalangan yang melibatkan adik2 Sekolah Menengah Kebangsaan Air Merah, Kulim, Kedah ..
.. nak tau selanjutnya, boleh klik sini ..
.. ajal maut tu memang tak kenal usia, masa dan tempat ..
.. Bila gugurnya daun yang tertulis namanya, takda apa yang dapat menghalang ..

Dan pada sisi Allah-lah kunci-kunci semua yang ghaib; tak ada yang mengetahuinya kecuali Dia sendiri, dan Dia mengetahui apa yang di daratan dan di lautan, dan tiada sehelai daun pun yang gugur melainkan Dia mengetahuinya (pula), dan tidak jatuh sebutir biji pun dalam kegelapan bumi dan tidak sesuatu yang basah atau yang kering, melainkan tertulis dalam kitab yang nyata (Lohmahfuz).
- Al Quran 6:59 (Surah Al An'aam Ayat 59)

.. al-fatihah untuk semua yang telah pergi dan semoga ditempat di kalangan yang soleh dan solehah ..
.. takziah untuk keluarga arwah ..
.. untuk mereka yang lain, moga tabah menhadapi ujian Allah pada 11.11.11 ..


0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih