♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

perhimpunan kaum kerabat



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..


.. ngeh ngeh ngeh ..
.. bajet kerabat diraja lah tue title ..
.. saja nak bagi gempak aja tue ..
.. macam tahun2 sebelum nie, kalu raya kedua ja semua akan balik beraya kampung ..
.. bukan apa, raya pertama selalu family cik fadz raya rumah sendiri ja ..
.. so bila raya kedua nie kira penuh la kat kampung nie ..
.. semalam saja balik, kereta dah sendat kat laman rumah ..
.. masuk ja, wah bestnya semua ada ..
.. samapai madam besar buat lawak tanya sapa yang sesat dalam rumah tue ..
.. ada ka patut dah tak kenal anak sedaranya sorang tue ..
.. bukan apa, sepupu cik fadz tue dah lain hah dia ..
(nak2 sejak pipi dah naik, perut mula membulat. hi3.. sori ya 'key')
.. bila dah ramai, gila tak tunggang rumah tue ..
.. sedaranya, sepupunya, anak2 sepupunya, memang padat la ..
.. memang best la sekali kumpul tue ..
.. madam besar dgn geng-gengnya bergosip kat dapur..
.. inchik abah dgn geng-geng p.cik sedara plak riuh kat depan ..
.. adik cik fadz, meronggeng dgn sepupu laki pegi tgk wayang ..
(apa daaa, org raya, raya lah kn..nie tgk wayang. cik fadz nak ikot pon tak bagi.senget tol)
.. cik fadz, macam biasa la melayan budak2 kecik yg ada ..
.. gila macam2 perangai ..
.. yang pnting, dah siap pesan jangan cik fadz mak long ya ..
.. make sure called cik long ..
(kononnya nak nampak muda lol)
.. apa taknya, kalu  kat adik2 cik fadz tue boleh ja panggil Chik Man lah, Chik Syam lah kan, asal tetiba kat cik fadz kena panggil mak long lak ..
(tak muda la macam nie..hakhakhak)
.. kaum kerabat tok embon, kita jumpa next raya ya ..
.. nak tak next raya kita berkampung kat umah wa ..
.. bakar lemang, buat ketupat rengdang macam dulu2 tue ..
.. rindu lol main mercun cap ayam, bunga api besi yg keluar bintang2 tu ..
.. gila best raya kita kecik2 dulu ..
.. beratur nak amek duit raya ..
.. terbaik terbaik terbaik ..


0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih