♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

peneman di kala malam



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

.. waaaaa, report belum siap lagi ..
.. baru terasa hah kekalutan nak siapkan ..
.. bukan senang nak siapkan ..
.. kena kaji dulu apa yang nak masukkan suma ..
.. kena ada rujukan lagi ..
.. wah tetiba penyesalan melanda diri ..
.. menyesal sebab tak buat awal-awal ..
.. amek kau, tangguhlah lagi kan ..
.. rasakanlah kenikmatan last minute punya kija nie ..
.. macam nak pecah kepala sudah ..
.. rasa nak layan midnight movie 'hantu bonceng' pon ada nie ..
.. tapi tak berani la plak kan sorang-sorang nie ..
.. bukan tak berani nak tengok cerita tue, tapi nak berani nak pegi panggung sorang walaupun panggung tue, dekat aja dengan rumah ..
(kentut pon boleh dengar lol)
.. gilak la nak keluar sorang time camni ..
.. mau kena halau terus hah jawabnya ..
.. huhuhu, walaupun camtu, cik fadz tetap ada peneman setia okeh ..
.. setia daripada awal lagi dia nie ..
.. mula tue dok nengok aja jari-jari cik fadz gerak-gerak nie ..
.. bila dah jemu tue, apa lagi terbongkang jugak la dia ..
.. sayang sama kamu lah ..
.. nie yang terharu nie ..
.. walaupun ..


.. walaupun kamu hanyalah seekor kucing kesayanganku ..
.. sekali tengok dah macam wolf pon ada tau ..
(bukan pic nie lah)
.. rehat-rehat kan otak sambil tengok dia, tersenyum sorang jugak la ..
.. tingtong dah lah tue sampai boleh senyum sorang ..
.. waaaaaa, cepat la siap wahai reportku ..
.. dah nak termuntah nie ..
.. plessss ..


nota kaki : report siap, nak la jugak layan movie. kononnya releasekan sendat kat kepala nie. nak2 pulak tetiba terkeluar lagu ketika cinta bertasbih dekat earphone nie..huhuhu

0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih