♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

Kenapa lambat kahwin?



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

~culik kat sini~

.. hah gelabah jugak dengan soklan macam nie ..
.. padahal bukanlah tua lagi pon ..
.. tapi kan, serius pernah tau makcik2 kat luar sana tanya ..
(alah, mentang2 lah anak diorg dah kawen kan)
.. alah, makcik relax dulu ..
.. awal lagi nie ..
.. anuar zain pon tak kawen lagi makcik ..
.. takkan cik fadz nak langkah bendul lak kan ..
.. biar la abang besar kawen dulu ..
(sampai bila la nak tunggu abang besar tue kawen kan)
.. apapun, sekarang dah tak payah risau ..
.. cik fadz dah ada jawapan yang bernas untuk bagi pada makcik2 tue ..
.. terbaik punya jawapan nie ..
.. bagi kawan2 yang seangkatan, anda juga digalakkan ya ..
.. digalakkan memberi jawapan macam nie ..
.. confirm makcik2 tue tak tanya dah ..
.. ngeh ngeh ngeh ..
.. info nie, credit pada sis Anna Suhana :) ..
.. terbaiklah sis ..
.. jom check jawapan bernas tue ..


**********

KENAPA LAMBAT KAWEN?

Jawapan ^_^
Tentang perkahwinan (selamat membaca kenyataan ini , Alhamdulillah..)

... Kenapa lambat? :

kerana Allah tahu masa yang tebaik untukku

... Dah berpunya? :

Ya..kerana setiap orang telah ditetapkan jodoh masing2

... Siapa?: 

Nanti Allah akan perkenalkan kepadaku….

... Bila?: 

Bila kami dah dipertemukan…
Insyallah jemput datang ke walimatulurusku nanti…

Jgnlah selalu b’tanya bila org tu nak kawen kerana Semua rahsia dia, terletak di tangan Allah… Sampai masa Allah akan membongkarkannya :))



nota kaki :  jawapan yg selalu cik fadz bagi kalu ada kwn2 tanya : "urm, si dia tgh buat preparation sblm kami jmpa dan bersatu" .. v^___^v


8 comment received:

iMah said...

ade je mak cik yg akan cakap..

kau tu yg xberusehe.. xkan nk diam je.. ALLAH suh kite usehe jugak..
da pernah kene dah..
(ini pengalaman org lain)

FadzMeera said...

cakap kat makcik tu,
"saya dah usaha la makcik, apa kata makcik lak cari kn utk saya" :)
~nie kalu dah usaha lah~

Vna Sandhu said...

so true..biar Dia yang tentukan masa yg sesuai, biar cepat or lambat :-)

mocha pearl said...

terbaik!!

FadzMeera said...

~Vna Sandhu

yeh..Dia yg lebih tahu :)

FadzMeera said...

~ mocha pearl

mudah-mudahan :)

LydSunshine said...

Tu yg susahnya. Kdg2 org tu sendiri tak kisah pun kawen lambat, tp masyarakat yg membuatkan mereka susah. Susah hati la terutamanya.

FadzMeera said...

itu la LydSunshine..
then bila dh kwen, tnya pulak bla nk ada ank..(mcm yg jadk kat kezen saya baru ni)..

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih