♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

kuih raya buatan sendiri



.. Bismillahirrahmanirrahim ..

.. assalamualaikum ..

.. 1st sekali, alhamdulillah dah siap lagi 1 kuih raya ..
.. so, dah ada 3 dah sekarang ..
.. simple and mudah ja ..
.. tue pasal yang buat ..
.. nak2 plak jadi kesukaan semua org ..
.. letih, lenguh tangan suma ada kot ..
.. macam mana la org yg betul2 buat kuih raya nak jual tu kan ..
.. tabik toing toing lah kat makcik2, pakcik2,anak2 muda luar sana yang mengusahakan bisnes kuih raya nie ..
.. bila dah siap, mmg berbaloi rasanya ..
.. tgk malam nie kalu kudrat masih ada, maw buat lagi 1 jenis ..
.. tak larat, jawabnya esok lusa la plak kan ..

v^___^v


4 comment received:

senyumSOYA said...

waaa... rajinnya..saya blom buat agi..x best buat sorang2..tunggu adik bradik bali...buat ramai2~ ^^

bunga said...

wah..rajin..bagus..

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

kuih rya buatan sendiri sgt2 sedap..huhuu

FadzMeera said...

@pure mahabbah fillah

wsalam..
waaa, ada yg mnjadi, ada yg tak seberapa..
biasa la kali p'tama cuba nie ;)

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih