♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥


♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

entry kedua di hari spesel kue


.. Bismillahirrahmanirrahim ..


.. assalamualaikum ..


.. 5 Mei 2011, genap usia aku 23 tahun .. 
.. wah cepatnya dah 23 tahun ..
.. biar betik nih ..
(realitinya mcm tingtong lagik nih. caya tak caya ja hah da umor mcm nie)
.. wah dah agak berusia nih ..
.. tetiba, teringat balik zaman kanak2 ribena dolu tu hah ..
(indah2 blaka ja hah)
.. kira zaman muda-mudi gitu lah ..
.. opsss, 23 tahun? .. 
.. takda la tua sgt kan ..
.. muda tarang tangtang lagik hah ..


.. terima kasih pada family, kawan2 yg still ingat besday aku nie ..
.. doakan aku sihat, dimurahkan rezeki, dipermudahkan urusan yea hampa suma ..


.. urmmm, dah menghampiri pertengahan 20an nie ..
.. seyes byk kotw menda2 seyes yg dah mula dipikirkan ..
.. bukan kata skrg ja, tapi menda2 sebelum2 nie pon jenuh dok memikir hah ..
.. tapi, sampai ke sudah jawapan2 utk suma perkara tue masih blom ada ..


.. aku berdoa supaya aku akan berjaya menghadapi dunia yg berliku2 nie ..
.. diberi kekuatan menghadapi segala ujian dan dugaan ..
.. dipermudahkan segala urusan ..
.. diberi kesihatan yg baik ..
.. dimurahkan rezeki ..
.. sentiasa dalam iman ..
.. dipertemukan dgn seseorg yg terbaik untukku ..
^___^v


.. selama 23 tahun aku hidup nie, alhamdulillah perjalanan aku dipermudahkan Allah ..
.. walaupun kadang tue aku diturunkan ujian olehNYA ..
.. berkat doa mama dgn abah ..
.. terima kasih mama ..
.. terima kasih abah ..
.. sayang kalian berdua ..
.. i heart u mama ..
.. i heart u inchik abah ..


.. dipertemukan dgn sahabat2 yang baik selama nie, salah satu anugerah yang sangatlah tak ternilai .. 
.. dgn adanya diorang, hidup aku lebih ceria dan lebih banyak benda yang dapat dikongsi bersama ..
.. thnx ya hampa2 yg still bersama aku ..
.. susah dan senang ..
.. terima kasih bagi aku peluang utk aku merasai erti persahabatan yg kita bina nie .. 
.. aku berdoa kita akan sentiasa ‘keep in touch’ walaupun masing2 dah ada kehidupan sendiri ..
.. everlastingfriend ..


.. Semoga kita akan bahagia dan dirahmati dengan jalan yang telah kita pilih .. 
.. Amin ..


0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih