♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥


♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

dah 2 minggu aku berpraktikal



.. Bismillahirrahmanirrahim ..


assalamualaikum



1st of all, nk ucap syukur sgt2
alhamdulillah sebab dah 2 minggu pon b'jalannya internship yg aku buat tu
pejam celik, pejam celik kejap ja hah
esok dah last day lat lab tu
da tak dapat la jmpa dgn kwn2 baru aku tu
masing2 jadual dah lain
lepas nie aku ngn my patner kena hantar pegi daerah lak
eh lupa nak gitaw
actually, aku skrg tgh intern kat JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR P.PINANG
ada la 2 bulan nie
utk 2 minggu awal nie, aku kena stay aa kat lab
kat lab lak kena buat kija lab lah ya
tak kan buat kija lain lak kan
kat lab nie ada byk seksyen
setakat 2 minggu nie, aku dah masuk 4 seksyen
seksyen bacty, patology, virology and yg latest nie para a.k.a parasitology
ada jugak aku masuk seksyen serology kejap
suma best
walaupon tak belajar byk pasal microbe nie, at least taw jugak la sikit2
at least ada praktikal dari teori saja kan
macam tadi, kena pegi amek sample feces kambing
nak nak lak yg fresh
so, caranya apa lagi kan kalu tak korek kan
mmg mantop lah
mana penah weh buat menda cenggitu
mula tue seyes tak dapat kotw
bukan apa, kesian kat kambing tue
then, lepas da lama2 tue alhamdulillah da okey
pengalaman memasukkan jari dlm bontot kambing tue seyes tak terkata
panas kat dalam tue
macam2 rasa ada
nasib baik makan awal dah
kalu kata after buat projek baru nak makan, maw t'muntah balik hah
aku siap tidow pon teringat hah detik2 projek tuh
muka berkerut2 kotw
apa2 pon, next week da kena hantar pegi daerah
masuk daerah mesti ada lagik projek2 cenggitu
amek darah, feces suma tue kan
have a nice moment babe
lepas nie 2 minggu akan datang kena hantar pegi daerah lak



0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih