♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ korang pernah dpt menda nie tak? ♥


~cilok sini ~

.. assalamualaikum ..
.. nie hampa2 suma, akue nak tanya something nih ..
.. ada tak korang dpt menda kat bawah nie? ..
.. nie dah 2 kali geng2 FB send kat chatbox akue tuh ..
.. akue takda lak send kat org lain ..
.. karang, akue dok send kat org len tak pasal2 kena sembur tak tentu hala ja ..
.. ntah la, macam2 kan ..
.. so, apa pndapat hampa2 suma? ..
.. korang rasa nie spekulasi ke hapa? ..

"Facebook baru.Kami akan menghantar mesej ini di sekitar untuk melihat apakah anggota aktif atau tidak. Jika anda aktif sila hantar ke minimal 15 pengguna lain menggunakan Copy + Paste untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif. * Mereka yang tidak menghantar mesej ini dalam masa 2 minggu akan dihapuskan tanpa ragu-ragu untuk mencipta lebih banyak ruang .*Hantar mesej ini ke semua teman-teman anda dan untuk menunjukkan bahawa anda masih aktif dan anda tidak akan dihapuskan.Pengasas Facebook,Mark Zuckerbe."


8 comment received:

nelly said...

nely dah bnyk kli dpt . tp nely abaikan .

FadzMeera said...

tue la kn...alah, klu nk shutdown, shutdown jgk kn nnti :)

FadzMeera said...

nie kira ala2 email or msg berantai lh nie kn...
klu tak send dkt sekian2, or seramai mgkin, ..mgkin ditimpa musibah lh suma tu kn...

+ kakak_afeeka- said...

macam mengarot je. dah berape kali dapat dah.

FadzMeera said...
This comment has been removed by the author.
FadzMeera said...

suma pakat dok send kn...malas lh nk buat...klu FB nk shutdown, ke hapa ka..biar lh..bkn jdik pa2 pon kn..ya dak?...

::Rifqah:: said...

yg menjadi persoalannya, si mark ni pandai ke bahasa melayu?? kalau bg notes dlm english, blh la gk nk caya kan??

FadzMeera said...

hi3...dia gna google translate kotw...kuangkuangkuang

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih