♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ adakah nasib DIA sama seperti kue ♥


.. assalamualaikum ..
.. camat pagi yar ..
.. hari nie bangun dgn penuh smangat utk study ..
.. tapi, mcm biasa la akue ni hah ..
.. hapdate uchuk t'shayunk nie dulu ..
.. skrg, mana la bley tinggal lama2 kn ..
.. nie cuba lak tgk skrg nie ..
.. baju pon da baru okies ..
.. sgt shayunk sama uchuk nie ..
.. ntah napa la akue memuji2 sakan pg nie kan ..
.. bukan bodek yar ..
.. saja intro ckit hah ..
.. okies nie nk mula story suda ..
.. 2 hari lepas kalu tak silap akue, ada la sorg kwn akue nie YM ..
.. dia bgitau pasal kwn yg pernah hadir dlm hidup akue ..
.. akue pon penah la hadir dlm hidup dia ..
.. skrg xtau lah kan ..
.. takpa akue tak kisah tuh ..
.. masalahnya skrg, nasib dia adakah sama mcm akue? ..
.. sama masa akue b'sama dia? ..
.. sama seperti mana akue diperlakukan ..
.. akue simpati jgk la bila kwn akue yg si D nie bgtau kan ..
.. dia ckp kwn akue si A siap nangis2 lagi ..
.. dari story si D, nasib kwn akue si A sama lh mcm akue dulu ..
.. at last, ak suh si D nie bg semangat la kat si A ..
.. kami b'dua sntiasa doa kn si A dgn si F sntiasa bahagia slalu kn ..
.. lagipon, kita masing2 dah pilih haluan sndiri ..
.. haluan yg t'baik utk kita semua ..
.. akue pon bahagia dgn life akue skrg ..
.. si D pon sama jgk ..
.. makin busy dgn stdy dia skrg ..
.. seyes, pada awlnya akue agak kekok utk sekelas dgn kamu berdua si A & si F ..
.. tapi, akue cuba utk tangani semua tu ..
.. alhamdulillah akue boley ..
.. akue harap kamu b'dua jgk dpt la tangani masalah kamu dua yar ..
.. insyaALLAH semua akan normal pasnie ..


v(^_^)v

0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih