♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ masih ♥

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Chorus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya segalanya

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan
Segalanya ketentuan Tuhan
assalamualaikum
masa asyik dengar MP4 kue, tiba2 satu lagu nie muncul
CINTA TERAKHIR by AIMAN
lirik yg agak menyentuh perasaan akue skrg nie
time nie mula la teringat balik kesah2 lalu
(yang dah tinggal sejarah pon)
seyes akue cakap, akue still tak boleh lupakan dia
dia org yang akue sayang
bila akue mula bukak hati akue utk dia, dia pergi tinggalkan akue
salah akue jugak masa tue
tak cukup matang dlm hal chenta2 nie
(mau taknya...masa tue bru jah abeh SPM)
lagipon, cakap ikot sedap mulut sgt
urmmm dah naseb akue kan
bila dah jadi camnie, baru akue sedar yg akue syg dia
lepas dari kes tue, akue smpai skrg tak bukak2 lagi hati akue
(bkan taknak bukak, tapi belom jumpa kuncinya)
sampai skrg akue asyik fikirkan dia
apa habaq la dia skrg kan?
dia kat mana erk skrg?
nk tnya kat kwn akue sorg tue, tapi segan la pulak
dah macam akue tergila2 nak balik kat dia plak
tapi seyes skrg nie akue mcm nak tau sgt pasal dia
kalu akue dah tau dia ada someone skrg nie, takpa lah
(senang la akue nak lupakan dia...huhuhu)
awk, awk ktna skrg nie yar?
awk akan muncul lagi ke tak erk dlm hidup saya nie?
huhuhuhu






nota kaki : Awk itu adalah seseorg yg berjaya mencuri hti saya. lagipon loket hati saya itu masih ada pada awk...saya rindu awk (mnaa)




0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih