♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

♥ malam-malam akhir ♥


.. assalamualaikum ..
.. huhuhuhuhu ..
.. sedih la pulak ..
.. kalu org tau nie, diorang mesti ckp, alah dok dekat ja pon ghumah ..
.. tapi nak buat macam mana ..
.. dah hati nie sedih ..
.. nie la penangannya kalu cuti lama-lama ..
.. esok pagi dah nak b'tolak balik ke USM ..
.. barang pon ada lagi yg tak habis kemas ..
.. malas nak kemas ..
.. malam nie nak spend masa sepuas2nya dgn fmly ..
..nanti kan home sick pulak ..
.. so, esok malam dah tak tido lagi ats katil kue nie ..
.. xde lagi tgk tv macam kat ghumah nie ..
.. xde dah malam2 nak smbang2 ngn abah and mama .
.. xde dah nak kuar lepak2 ngn myBFF ..
.. xde dah nak makan sedap2 ..
.. kalu nak pon tunggu akue balik ja lah ..




0 comment received:

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih