♥ inspirational ♥

Enjoy the moment
Yesterday is gone,
Never to be experienced again;
Tomorrow is uncertain,
A candle that burns unseen.
The present alone can be lived:
Do not seek to borrow from yesterday’s joy,
Nor entrust your happiness to tomorrow’s hands.

Text

"Jadikanku Seindah Wanita Solehah"

♥ lets exchange your link with me ♥

heartbeat

♥ my luvly followers (thanks yar u all) ♥

♥ kita bersama ♥

Daisypath Anniversary tickers

..kisah kita versi cik meera part 2..


 .. wah bley plak ada sambungan nih ..
.. tak kira ..
.. blog akue, suka atie aku ..
.. ada akue kesah ..
(wah mcm lyric lagu ja kan)
.. kali nie just nak post pic akue ngan kgkawan akue jah ..
.. kira BFF yg best lar ..
.. sebanar2nya, byk nk post tapi, nnti melampau plak ..
.
.
.
.. coursemate akue spjg 2 semester kat USM ..
.. persahabatan itu adalah anugerah yang dimulai dengan pertemuan dan akan jumpe perpisahan ..
.. selama bersahabat, bersahabat la dengan sebaik2 bersahabat sebelum jumpanya perpisahan ..

.. Persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi ..

.. Janganlah kita 
memandang rendah erti persahabatan, kerana dalam hidup ini kita tidak
mampu melangkah seorang diri tanpa seorang sahabat ..

.. Persahabatan yang begitu erat punya pengertian yang dalam bagi kita yang menghargainya ..
.. kenangan kita bersama di PIZZA HUT Sg Petani ..
.. really miss all of u ..
.. still contct yar pasnih ..
.. thnx being my sis 2 me yar rifqah & haulah ..

.. Teman yang banyak boleh diibaratkan seperti pasir pasir di pantai
tetapi teman yang satu adalah mutiara di antara pasir pasir itu ..

.. Dua sahabat yang sejati akan selari dalam apa jua bidang yang diceburi, 
dan saling memahami antara mereka ..
.. iela, wlaupon kita ada pro & kontranya, kita tetap sahabat slamanya ..
.. sapa tak kenal kita kan masa kat Ganu dlu ..
.. kat mana ada meera, kat ctu la ada iela ..
.. berkepit ja kita kan ..
.. walaupon, skrg kita dah x blajar kat tmpat yg sama, kita tetap sahabat ..
.. really miss u darl ..

.. geng raya cik meera ..
.. nie ja lah muka yg slalu ada tiap kali Syawal menjelma ..
.. korunk memang da best lorr ..
.. jom konvoi lagik raya nih yar ..
.. ghumah sapa yg 1st taun nie yar? ..
(thinking)

.. kita enjoy sgt kan malam nih ..
.. walaupon hanya kita berlima ..

.. zaman muda kita bertiga ..
.. muka nerd noh ..
.. x kesah lah ..
.. yang pnting, korunk SAHABAT terbaek akue ..

.. Teman ketawa bagaikan air di daun keladi walau tercurah tak
berkesan. Tapi  sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak
mungkin kan putus ..

.. darling2 kue skalian ..
.. korg dua mmg sahabat akue yg pling setia ngan akue ..
.. thnx yar being a good frens 2 me ..
.. korg sntiasa pnjamkan telinga korg saat akue nk b'cerita ..
.. sudi dgr luahan akue ..
.. kita kongsi gembiara & sedih kita bersama ..
.. thnx korg, byk tolong akue ..
.. hope kita b'sahabat smpai bila2 ..
.. mngikut dari p'kiraan akue, kita da lebey 10 taun sahabat kn ..
.. hope ia akn b'terusan 20, 30, 40 and sampai kita tutup mata yar ..
.. nnti bley la kita story kesah2 kita kat cucu cicit kita ..
.. wah mesti diorg b'bangga ada nenek2 cam kita ..
(hah smpai ke depan gila akue pk)
.. igt yar janji2 kita ..
.. FRIENDS FOREVER ..


Seorang sahabat adalah yang dapat mendengarkan lagu didalam hatimu
dan akan menyanyikan kembali tatkala kau lupa akan bait-baitnya.

2 comment received:

Rifqah said...

cik meera sayang,

wah3!!~ terharu nye!!~ ade pict kami di situ!!~ heheheh.. thanx 4 calling me "sahabat".. ngeee!!~ windu kamu!!!!~

MissMeera said...

sahabat a.k.a akk gtuh...
hmpa kn slalu tadah mata tue bca prob kami....
wah thnx sgt tau...

nuff

My Best Day

Daisypath Graduation tickers

We are Together

Daisypath Friendship tickers
Daisypath Friendship tickers
We met it was Luck! We talked it was CHANCE! We became friends it was DESTINY! We are still friends it is FAITH! We will always be friends its a PROMISE!

PERHATIAN

Ini adalah laman web peribadi. Semua kandungan adalah benar-benar kepunyaan pemilik kecuali dinyatakan sumbernya. Mana-mana idea-idea dan isu-isu adalah berdasarkan kepada pandangan peribadi pemilik. Terima Kasih